Listing 1 - 10 of 47 << page
of 5
>>
Sort by

Book
Foundations in motion : trends and evolutions in the foundation sector in Belgium between the years 2000 and 2005
Authors: --- ---
ISBN: 9051305419 9789051305418 Year: 2006 Publisher: Brussels King Baudouin Foundation

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract


Book
Joker grensverleggend ondernemen : de wereld als speelveld
Authors: ---
ISBN: 9789461310385 Year: 2011 Publisher: Leuven Van Halewyck


Book
Winst en waarden : maatschappelijk verantwoord ondernemen als onderdeel van kwaliteit.
Authors: ---
ISBN: 9014072058 Year: 2000 Publisher: Deventer Samsom


Book
Social economy : North and South
Authors: --- --- --- --- --- et al.
ISBN: 9055502642 Year: 2000 Publisher: Leuven Liège Katholieke Universiteit Leuven. Hoger Instituut voor de Arbeid Université de Liège. Centre d'économie sociale


Book
La société à finalité sociale, en questions ... et en réponses !
Authors: --- --- ---
ISBN: 9782874960093 Year: 2008 Volume: *16 Publisher: Liège Edi.pro

Social enterprise : at the crossroads of market, public policies and civil society
Authors: --- ---
ISBN: 0415378788 0415378796 9780415378796 9780415378789 9780203946909 9781134182138 9781134182176 9781134182183 Year: 2006 Publisher: London : Routledge,


Book
Beyond the market and the state : new directions in community development.
Authors: ---
ISBN: 0877224846 Year: 1987 Publisher: Philadelphia Temple university press


Book
l'Economie sociale dans le domaine de la santé et du bien-être au Canada : une perspective interprovinciale.
Authors: ---
ISBN: 2922879003 Year: 2001 Publisher: Montreal LAREPPS


Book
L'économie sociale
Authors: ---
ISBN: 2501026012 9782501026017 Year: 1997 Volume: 8663 Publisher: Paris Bruxelles Le Monde éditions Marabout


Book
Ethisch groeien : ondernemen met aandacht voor mensen.
Author:
ISBN: 9054666129 Year: 2003 Volume: *30 Publisher: Roeselare Roularta

Loading...
Export citation

Choose an application

Bookmark

Abstract

Dit boek laat er geen twijfel over bestaan: bedrijven moeten groeien als ze hun bestaansreden niet in het gedrang willen brengen. Maar groeien alleen is niet voldoende. Op een eigenzinnige manier legt de auteur ' voormalig directielid bij Interbrew ' uit hoe organisaties een ethisch groeibeleid toepassen, met actieve betrokkenheid van alle werknemers. Hoe creëert u waarde? Hoe vermijdt u dat innovatie leidt tot conflict? Moet u als bedrijfsleider varen op het advies van analisten, of volgt u beter uw eigen route? Hoe pakt u concreet een fusie of overname aan? De auteur stelt een aantal traditionele bedrijfsinstrumenten ter discussie en biedt een verfrissende kijk op ondernemen en geeft talloze concrete tips en praktische voorbeelden.

Listing 1 - 10 of 47 << page
of 5
>>
Sort by